11 Reacties

3 jaar geleden

Snuzpod

3 jaar geleden

chicco next2me magic. 2e hands ook goed te vinden. En hij kan schommelen!

3 jaar geleden

Snuzpod tweedehands. Echt topding!

3 jaar geleden

Snuzpod, gewoon tweedehands gekocht. Hij kan schommelen, maar niet als je hem in de reflex stand hebt staan.

3 jaar geleden

Ik bij ons vorige voor €50 een nagenoeg nieuw Chico next2me gehaald v mp. Werkt prima

3 jaar geleden

Snuzzpod tweedehands. Super tevreden over!

3 jaar geleden

Wij hebben de Joie Roomie, die bevalt heel erg goed. Het tussenschot kan je heel makkelijk met één hand omhoog en naar beneden doen. Er is ook een Glide versie die je kan wiegen, maar als je de cosleeper aan je bed vastzet (volgens instructies) heb je niets meer aan die functie.

3 jaar geleden

Wij hebben een co sleeper van het merk ‘Leuk’. Goede kwaliteit en niet al te duur 😊

3 jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Wij hebben de Joie Roomie, die bevalt heel erg goed. Het tussenschot kan je ...
Wij hebben deze uiteindelijk gekocht. Niet kunnen wiegen is wat jammer, maar 90% van de co sleepers heeft die functie niet, en ik kan wel mijn hand op dr buikje leggen wat haar ook kalmeert. Tot nu toe dus heeeeel blij met de aankoop. Vooral dat ik haar nu beter kan zien en makkelijker bij me kan pakken

3 jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Wij hebben de Joie Roomie, die bevalt heel erg goed. Het tussenschot kan je ...
Oh deze hebben wij ook. Maar ben er absoluut niet tevrede over. Bij ons staat die niet meer stevig en kraakt alles enorm. Jullie hier geen last van?

3 jaar geleden

Reactie op RosieRose

Oh deze hebben wij ook. Maar ben er absoluut niet tevrede over. Bij ons st ...
Nee, gelukkig niet :) Hij staat stevig en kraakt niet bij ons..